HTML

esmondta

Ez a blog Szentírási verseket és értelmezéseket tartalmaz.

Linkblog

"... nekem: a názáreti Jézus, akit Te üldözöl." (ApCsel 22, 8)

2010.01.27. 00:32 esmondta

Jézus számára mindig személyek vannak, személyekkel beszélget, személyekkel találkozik. Nincsenek 'átlagemberek', 'sablonválaszok'.

Nemcsak azt mondja meg, hogy Ő ki (a názáreti Jézus), hanem ezt egy személyes kontextusba helyezi: az vagyok, akit Te üldözöl. Ez az izgalmasabb része. Egészen őszinte és egyszerű volt Jézus: nem szépítette a dolgokat, nem enyhített rajtuk, de nem is dramatizálta túl. Az igazságot mondta az ő szelídségével és egyenességével.

Mit mond nekünk személy szerint? Mit mond nekem személy szerint? Csak én tudhatom, nekem mondja ki. Leginkább talán az életemben találom meg a választ. Én milyen helyet adok Neki? Hol kap teret, lehet jelen az életemben? Hol jut szóhoz? Ott fog válaszolni. Ha máshol nem, az üldözés egyik utcájában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://esmondta.blog.hu/api/trackback/id/tr81705488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása