HTML

esmondta

Ez a blog Szentírási verseket és értelmezéseket tartalmaz.

Linkblog

„Aki föl nem veszi az ő keresztjét minden nap, és nem úgy követ engem…” (Mt 10,38)

2017.06.29. 16:40 esmondta

Mi ez a kereszt, amiről Jézus beszél?

Nekem úgy tűnik, mintha szeretnénk azt mondani, hogy Isten készít mindenkinek keresztet, amit hordoznia kell élete folyamán. Tényleg így lenne? Az Atya készítette Jézus keresztjét is, amin aztán meghalt? Nem inkább mi? Én egyre inkább úgy látom, hogy a bűnnel behoztuk a világunkba a rosszat, és a szenvedést is, és Isten ezt elfogadta. Annyira elfogadta, hogy Magára vette, hogy azt mondta, hogy ebben is sorsközösséget vállal velünk. Viszont nem hinném, hogy ezeket a nehézségeket, fájdalmakat, minden rosszat, ami történik velünk, Isten készítené, hanem ez következik ebből a világból, abból amilyen, most így a bűn óta és miatt.

Számomra az, hogy vegyem fel minden nap a keresztet, most azt jelenti, hogy merjek szembesülni az életem valóságával, és vállaljam azt. A saját bűneimet és hiányosságaimat, és az életem nehézségeit. Fogadjam el ezeket, vegyem magamra, és ennek a valóságával kövessem Jézust. Azért, hogy ezáltal az éltem realitásában, a személyem valóságával kövessem Őt, és váljak hasonlóvá Hozzá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://esmondta.blog.hu/api/trackback/id/tr1912625941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása