HTML

esmondta

Ez a blog Szentírási verseket és értelmezéseket tartalmaz.

Linkblog

"... és leült az Úr előtt, és mondta: ki vagyok én Uram, Istenem?" (II. Sám 7, 18)

2010.01.28. 23:37 esmondta

A másik izgalmas kérdés. A ki vagy Te párja. Ki vagyok én? És ki vagyok én a kettőnk kapcsolatában?

Dávid azt meglátva teszi fel a kérdést, hogy mennyire jó vele az Isten. Csak úgy találhatjuk meg, hallhatjuk meg a választ, ha úgy kezdünk neki, ahogy Dávid tette: időt hagyunk rá, és leülünk az Istennel szemben. Ha merjük megkérdezni Őt Magát, ha merünk őszintén belenézni az életünkbe, ha tényleg keressük a választ, és tudunk várni rá. Nem a mi válaszunkra, hanem az Istenére.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://esmondta.blog.hu/api/trackback/id/tr771711377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása