HTML

esmondta

Ez a blog Szentírási verseket és értelmezéseket tartalmaz.

Linkblog

"Mert egészen közel van hozzád az Ige, a szádban és a szívedben, hogy megtedd azt." (V. Móz 30, 14)

2010.07.12. 01:17 esmondta

"Közel van hozzád a szó, a szádban és szívedben: a hit szava, amit hirdetünk. Mert ha a száddal vallod, hogy Jézus az Úr, és a szívedben hiszed, hogy az Isten feltámasztotta Őt a halálból, megmenekülsz. Mert a szív hite igazságra, a száj megvallása pedig üdvösségre van." (Róm 10, 8-10)

Más értelmezés:

"Ige": Jézus Krisztus, ahogy meg van írva: "és az Ige testté lett" (Jn 1, 14).

"a szádban": az Oltáriszentség, ahogy megvan írva: "egyétek, ez az én testem" (Mt 26, 26)

"a szívedben": az Írás, ahogy megvan írva: "és szívükre írom azt" (Jer 31, 33).

Más értelmezés:

"a szádban": ahogy megvan írva: "Csókoljon meg engem szája csókjaival" (Én 1, 2).

"a szívedben": ahogy megvan írva: "tégy engem, mint pecsétet a szívedre" (Én 8, 6).

"hogy megtedd azt": ahogy meg van írva: "mint pecsétet a karodra" (Én 8, 6).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://esmondta.blog.hu/api/trackback/id/tr972145511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása