HTML

esmondta

Ez a blog Szentírási verseket és értelmezéseket tartalmaz.

Linkblog

"... és meggyógyított a nép között minden betegséget és erőtlenséget." (Mt 4, 23)

2011.01.23. 20:51 esmondta

"erőtlenséget": azt, amikor azt éljük meg, hogy nincs tovább, hogy nincs erőnk tovább csinálni, hogy nem tudunk továbbmenni, tovább küszködni. Jézus nem várja el, hogy ne legyen ilyen, hogy ne legyünk erőtlenek, de meggyógyítja erőtlenségünket. Az elfogadásával, a közelségével.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://esmondta.blog.hu/api/trackback/id/tr362608298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legkisebb:) 2011.01.24. 22:05:22

Nem is figyeltem fel erre a mondatra, csak most, ahogy itt olvastam. Eléggé fontos (számomra is)...
Jézus tudja, hogy mi van bennünk. Lehajol hozzánk és "... erővel tölt el Istenem.". Ebből következően teljesen helytálló az a mondat, hogy: "... a gyengéket ... erő övezi.". És ez alátámasztja, igazolja azt, hogy: "... amikor gyenge vagyok, akkor vagyok igazán erős...", mert az én
"... Istenem lett az erőm..."
süti beállítások módosítása