HTML

esmondta

Ez a blog Szentírási verseket és értelmezéseket tartalmaz.

Linkblog

"Ki vagyok én, hogy elmenjek a fáraóhoz, és hogy kihozzam Izrael fiait Egyiptomból?" (II.Móz 3,11)

2011.07.13. 22:41 esmondta

Milyen érdekes, hogy Mózes azon nem ütközik meg, hogy Isten szól hozzá, de azon, hogy el kell mennie a fáraóhoz, igen. Ahhoz csak elég, hogy az Istennel beszéljen, de hogy egy fáraóval...

És tényleg, még ha el is hisszük, hogy az Isten szól hozzánk, akkor is nagyon gyakran megtorpanunk azelőtt, amire hív minket, mert 'kik vagyunk mi', hogy ilyesmiket csináljunk. Vagy mások szemében megfelelünk-e, vagy önmagunkról el tudjuk-e képzelni. Mert azt hisszük, hogy nekünk kell megoldani, a saját erőnkből és ügyességünkkel, pedig nem egyedül kell megoldanunk, és ez számít, mert meg van írva: "veled leszek" (II.Móz 3,12).

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://esmondta.blog.hu/api/trackback/id/tr993064419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

natanael83 2011.07.14. 11:10:09

De nagyon jó! Mennyire emberi, hogy mi magunk akarunk egyedül teljesíteni, pedig tényleg az lenne a lényeg, hogy az Úrral!

charisz 2011.08.06. 14:03:57

Egyébként július közepén voltam a fáraónál, féltem a találkozástól, de végül megszívleltem, amit írtál...
...csak a végén vettem észre, mennyire jól sikerült a megbeszélés. Amikor már kint voltam.

esmondta 2011.08.21. 10:47:15

@charisz:
Olyan jó, hogy megosztottad. Köszönöm!
süti beállítások módosítása