HTML

esmondta

Ez a blog Szentírási verseket és értelmezéseket tartalmaz.

Linkblog

"... a szeretet betege vagyok." (Én2,5)

2011.08.12. 15:28 esmondta

Ha beteg is vagyok, a Szereteté vagyok.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://esmondta.blog.hu/api/trackback/id/tr773148789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esmondta 2012.06.16. 23:09:52

Más értelmezés:

még ha beteg is vagyok, és másokat is beteggé tettem, a Szereteté vagyok, mert Ő akkor is szeret engem.

még ha beteg is vagyok, másokat is beteggé tettem, és a Szeretetet is, ahogy meg van írva: „betegségeinket hordozta” (Iz 53,4), a Szereteté vagyok, mert Ő akkor is szeret engem.
süti beállítások módosítása