HTML

esmondta

Ez a blog Szentírási verseket és értelmezéseket tartalmaz.

Linkblog

"... ettetek a kenyerekből..." (Jn 6,26)

2012.08.05. 22:03 esmondta

Mik azok a kenyerek, amiből ettünk, és ami miatt újra és újra megkeressük Jézust?

Az egyik a mindennapi kenyér, azaz az Isten gondoskodása. Az az élmény, hogy az Isten gondoskodik rólam, hogy fontos vagyok Neki. Hogy szeret engem, hogy mellettem áll, figyel rám.

A másik kenyér, Jézus Maga, ahogy írva van: "én vagyok az élet kenyere" (Jn 6,35). Jézus személye az, ami újra és újra Magához vonz minket. Ha megízleltük Őt, ha tényleg találkoztunk Jézussal, ha megtapasztaltuk Őt, az Ő személyét, akkor ez a tapasztalat mindig, újra és újra visszavonz minket Hozzá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://esmondta.blog.hu/api/trackback/id/tr634697424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása