HTML

esmondta

Ez a blog Szentírási verseket és értelmezéseket tartalmaz.

Linkblog

"...mert én vagyok, aki mondja: íme, itt vagyok." (Iz 52,6)

2014.12.02. 23:31 esmondta

Az "íme, itt vagyok"  a készséget fejezi ki, a figyelmes jelenlétet. Azt, hogy kész vagyok meghallani téged, amikor aludnék (I. Sám 3,4) és akkor is, amikor alszom (I.Móz 22,1; 46,2), amikor a természetet figyelem (II.Móz 3,4), amikor látomásom van (Iz 6,8) vagy áldozatot mutatok be (I.Móz 22,11). Hogy úgy vagyok jelen, bármit teszek is, hogy figyelek rád, hogy kész vagyok meghallani és meghallgatni téged.

Azok, akiket Isten megszólított újra és újra ezzel a kifejezéssel válaszolnak. Isten pedig azt mondja: "mert én vagyok az, aki azt mondja: íme, itt vagyok": mert Isten az, aki mindig kész figyelni ránk, meghallani és meghallgatni minket.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://esmondta.blog.hu/api/trackback/id/tr696953235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása